donderdag, december 07, 2006

Sint layout

Vandaag een layout gemaakt met de foto's van sinterklaas.
Ik zag op internet een voorbeeld dat ik erg mooi vond en die heb ik dus gelift.
Hier staat het voorbeeld.
Er komt nog een rechterkant bij! Misschien ook nog vandaag...??
Eerst maar even iets aan het huishouden doen.

-------------------------------------------------

Today I made a layout with the pictures of Sinterklaas.
I saw on internet a beautiful lo that I lifted.
You can see the original here.
There will come a right-side. Maybe also today...??
I have to do some cleaning first, however.

4 opmerkingen:

R zei

Hij is gaaf geworden Miranda!!!

Is die "swirl" rechts chipboard?

Anoniem zei

Die is echt superleuk geworden, Miranda!!!

Miranda zei

Ja het is chipboard. Van de link die iemand van de week op het forum gaf. Geprint, uitgesneden en met embossingpoeder goud gemaakt.

Anoniem zei

Ik vind hem prachtig Miranda!! Mooi design en geweldige kleuren (hihi ik vind Crate ook zoooo mooi!) En die Swirl vind ik ook erg mooi gemaakt!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...