donderdag, december 28, 2006

Gedachtenspinsels

Mijn layout voor de 3e ronde van de Doll's wedstrijd.
** My layout for the third round of the Doll's challenge.
Ik heb hiervoor Crate paper Avenue gebruikt, samen met blauw cardstock, de dabber (kleur pool = een soort verfstick, erg handig!!) en zwart cardstock. Hoop een betere foto te maken bij daglicht.
De grote cirkel kan draaien. Daarachter zitten al mijn 'frustraties' van mijnwerk, waardoor ik in de ziektewet ben gekomen.
Met deze layout heb ik geprobeerd mijn gedachten op papier te zetten en hoop ik weer verder te kunnen.

** I used Crate paper Avenue for this layout, together with blue cardstock, a dabber (color pool= a kind of paintstick, very handy!!) and black cardstock.
I hope to make a better picture by daylight.
The big circle can turn. And reveals my "frustrations" at work, through which I get at home sick. With this layout I've tryed to put my thoughts on paper and I hope to get on with it now.

Een paar details: Subtitel: Thoughts turning around and around.
Achter de foto zit een cirkel met journaling.

** A few details: Subtitle: Thoughts turning around and around.
Behind the picture is a circle with journaling.

12 opmerkingen:

Serai Meulen zei

wauw Miranda!!! hij is echt heel mooi!!!

Anoniem zei

Jeetje Miran Wat gaaf joh!!!! Ik heb echt lang ernaar zitten kijken en zie steeds meer dingen!
Heel knap ook van je, zal niet meegevallen zijn....

Anoniem zei

wauwie Miranda, Ik vind hem helemaal super. Jammer genoeg mag ik niet meer stemmen ;)!!!

Anoniem zei

Dat ziet er mooi uit, Miranda!!! Voor mij heb je de wedstrijd al gewonnen.

Groetjes,
Monique

Vanessa zei

wauw erg mooi!!!!!

Charlotte zei

Wow! Heel erg mooi Miranda! Deze lo gaat je zeker weten naar de volgende ronde loodsen, dat kan niet anders... :)

Anoniem zei

Wat een schitterende layout Miranda! geweldige kleuren zo bij elkaar en heel leuk bedacht dat die cirkel beweegt!

Anoniem zei

wat een mooie LO zeg , zo kom je wel naar de volgende ronde met deze mooie kleurtjes

marlies zei

ontzettend mooi Miranda !

Regina Wedekind zei

Ik had hem al gezien en je weet ook al dat ik hem super mooi vind. Maar wilde dit toch nog een keer zeggen hij is prachig.

Anoniem zei

ohh wauw, ik vind m super! hopelijk kun je het op deze manier even van je afzetten allemaal.

Marga zei

ohhhhhh, Miranda super om op deze manier je gedachte op papier te zetten. De opdracht kon voor jou niet passender. Tollend in je hoofd.....op deze manier maak je ze zo duidelijk. Goed hoor!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...