zaterdag, december 16, 2006

Christmas journal

Geïnspireerd door het lezen van diverse blogs ben ik begonnen aan een Christmasjournal. Het lijkt me erg leuk om een aantal tradities en gewoontes rondom Kerst vast te leggen.
Gisterochtend ben ik dan ook eerst in de auto gesprongen om papier te halen.
image
En daarna ben ik aan de slag gegaan. Natuurlijk eerst een voorkant voor het 6x6 boekje (15-15 cm).

Inmiddels heb ik nog 2 pagina's (bijna) af, maar het is zo donker dat foto's niet helemaal lukken. Misschien straks als het iets lichter wordt!


** Ja... het is gelukt, de volgende 2 pagina's!
Het kopen van de kerstboom en mijn favo kerstliedjes.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Inspirated by reading on blogs, I've started a Christmasjournal. It will be fun to document the traditions and habits we have around Christmas.
Yesterdaymorning I jumped in the car to buy some paper.
Ans then I started. Ofcourse first the frontpage of the 6x6 book.
Now I have to more 2 page almost done, but it is so dark outside that I can't take pictures. Maybe later, when it gets a bit lighter!

9 opmerkingen:

R zei

Ik vind het een heel leuk idee!!!

En de voorkant ziet er mooi uit!

Anoniem zei

wauw Miranda, het ziet er weer super uit!!! En wat een enorm leuk idee!!

R zei

Oooh die 2 andere pagina's zien er ook leuk uit!!!!

Anoniem zei

Een heel gaaf idee zeg!!! Ik ga het zeker ook eens maken! Leuke maat ook van het boekje!
En wat een super begin heb je al zeg! Ook wel weer de perfecte foto's zeg!!!

Marga zei

ohhhhhhhhh, hij ziet er al heel leuk uit zeg!!!!!!! Lekker bezig zo ......met ,,oie stempels of zijn het rub-ons?

Anoniem zei

beautiful journal!!!

Anoniem zei

Oh, dat wordt echt een geweldig gaaf boekje!!! Toppie.

marlies zei

ben benieuwd hoe dit er uit gaat zien als ie helemaal klaar is .... vast helemaal super !

Petra zei

Dit ziet er erg gaaf uit!! Enne wat een super idee een kerst journal!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...