dinsdag, december 12, 2006

Kerstshow in tuincentrum

Gisteren was Emil de hele dag bij mij. Hartstikke gezellig!
Alleen.... het regende de hele dag dat het goot. Dus wat doe je dan? We zijn naar de kerstshow in het tuincentrum Overvecht gegaan. Om 10.00 uur waren we binnen en om 12.00 uur kreeg ik 'm met moeite weer weg....
Emil vond alle kerstfiguren het allermooiste. De kerstmannen die muziek maken, de Pinguins, de IJsberen, de hertjes (Bambi!), maar ook zeker Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen.
In de auto terug viel 'ie in slaap en heeft ruim 2 uur geslapen.
En daarna? Keken we naar de DVD van Sneeuwwitje.
Nou, ik kan weer scrappen...!!




------------------------------------------------------------------------------------------
Yesterday was Emil the whole day with me. Very cosy!!
Only..... it rained all day long. So, what to do? We went to the christmasshow in the gardencentre Overvecht. We were in at 10.00 a'clock and I have to pull at 12.00 to get him out...
Emil found the christmasgroups very beautiful. The Santa Claus's who made music, the Pinguins, the Icebears, the deers (Bambi!), and last but not least Snowwhite and the 7 dwarfs.
In the car back he felt asleep and slept for over 2 hours. And after that? We looked at the DVD of Snowwhite!
So, I can scrap again!

6 opmerkingen:

marlies zei

wat een super leuk foto's weer zeg ! succes met scrappen !

Simone zei

Beautiful Xmas photos PLUS I love the layouts you have made. Simone from Australia xxoo

Arine zei

wat een leuke foto's en ik ken dat dat de kids niet meer uit die tuincentra mee naar huis willen. Kan me voorstellen dat het genieten is met het mannetje.

Anoniem zei

Gave foto's gemaakt, Miranda!!!!

Anoniem zei

Oh wat een leuke foto's zeg!!! Leuk he, wij hebben hier ook een Overvecht en is ook altijd een gevecht nu om weer weg te gaan! Maar wel een idee om ook eens mijn toestel mee te nemen! :-)
Leuk!!!

Birgit zei

Dat ziet er gezellig uit! Leuke foto's! En bedankt voor je berichtje op mijn blog!
Groetjes, Birgit

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...