donderdag, december 14, 2006

Layout voor 1 envelop....

In het spel 1 envelop, 5 layouts was Miranda F aan de beurt een envelop te sturen. Dat had ze al even geleden gedaan, maar ik had nog geen inspiratie om er mee aan de gang te gaan.
Gisteren ben ik er eindelijk mee begonnen, maar zat niet zo lekker in mijn vel (moest naar de Arbo-arts...), dus het lukte niet zoals ik wilde.
Vandaag heb ik 'm afgemaakt en ik moet zeggen, ik ben redelijk tevreden!

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden en opbouwende feedback is altijd welkom!!

Zo en nu ga ik de kerstboom verder optuigen. Leuk!!! Misschien straks nog foto's daarvan.
----------------------------------------------------------------------------------------------
In the game 1 envelop, 5 layouts, Miranda F was on turn to sent the envelop. She did indeed already a while ago, but I haven't had inspiration to start with it.
Yesterday I finally started, but I wasn't feeling that well (I had to go to the Arbo doctor...), so it didn't went as I wanted.
Today I've finsihed the layout and I must say, I'm pleased with the outcome!

I like to hear what you think about it and upbuilding feedback is always welcome!!

So and now I'm going to decorated the christmastree. I'm looking forward to it. Maybe later pictures of it.

6 opmerkingen:

R zei

Hij is gewoon mooi!

Serai Meulen zei

hij is idd gewoon super!!! (is die N van naughty niet verkeerd om? )

Miranda zei

Ja hij is inderdaad verkeerd om. Toen ik 'm net aan Hans liet zien, zag ik het ook. En heb 'm meteen omgedraaid...
Maar bedankt!!

Marga zei

opbouwend commentaar geheel overbodig. Hij is echt heel leuk. Jullie hebben daar wel een fotogeniek mannetje in de familie, alle foto's zijn even leuk! Dat smoeltje....heerlijk!

Anoniem zei

Wel redelijk tevreden??? Hij is helemaal super zeg! ik vind hem heel erg mooi en niets op aan te merken!
En idd weer erg lekkere foto's!!!

Joanne Bain zei

Beautiful layout

Best Wishes
Joanne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...