woensdag, december 13, 2006

Blogs lezen

Wil je allerlei blogs in één keer eenvoudig kunnen lezen en zien wanneer een blog geupdate wordt?
Surf dan eens naar http://www.bloglines.com/ . Je kunt daar, door een knop toe te voegen aan je bladwijzerbalk, eenvoudig je abonneren op elke blog die je tegenkomt. Door een programmaatje te downloaden, krijg je ook nog eens een seintje elke keer als een blog geupdate wordt.
Lijkt mij wel erg handig!!
------------------------------------------------------------------------------------------------
Would you like to read all blogs at once and see when a blog is updated? Go to http://www.bloglines.com/ . You can, through including a link to your favorites, subscribe to each blog you want. And by installing a little program, you will get noitfied when a blog is being updated.
Looks very handy to me!

3 opmerkingen:

R zei

Hmm ik heb me geregistreerd, maar snap er nog niet zoveel van!!
Ga het later nog maar eens bekijken!

Miranda zei

Je kunt kiezen voor Nederlands hé op de site Rianne. En je moet je eerst registreren. Dan die knop in je werkbalk zetten (knop abonneren op bloglines invoegen), je abonneren op diverse blogs en dan kun je nog een prgrammaatje installeren dat je waarschuwt (notifier downloaden)...

Serai Meulen zei

he wat handig. ga me er ook eens in verdiepen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...