vrijdag, januari 12, 2007

Tassen gepakt

... en bijna klaar om te vertrekken. We gaan een weekendje weg met onze buren naar een bungalowpark. Even lekker helemaal ontspannen.
Zwemmen zit er waarschijnlijk nog niet in. Daar is mijn knie nog veel te gevoelig voor. Nou ja, ik heb 2 tassen met scrapspullen klaar staan, dus ik denk dat ik het weekend wel door kom :) .
Dus... tot zondagavond!

O ja, nog een layout om te laten zien:


December in vogelvlucht!

O en ik heb een sneak beloofd van de LO voor de Doll's wedstrijd... Bijna vergeten!

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Bags are packed en I'm almost ready to leaf. We're going a weekend with our neighbors to a bungalow park. Relaxing......
Swimming isn't in it for me I think. My knee is much to painful for that. But... I've 2 bags with scrapstuff standing ready, so I think I'll come through the weekend :) .
So... see you Sunday evening!

O yes... an other layout to share. December in review!
I'd promised a sneak of the LO i'm making for the contest at Doll's... Almost forgotten!

4 opmerkingen:

Lissete zei

I hope your knee feels better. Relax & enjoy your weekend. :)

R zei

Veel plezier dit weekend Miranda!!!

Leuke layouts!

Birgit zei

Hoop dat je een te gek weekend hebt gehad!

Anoniem zei

he Miranda,

vind de lo van de decembermaand helemaal super.... mag ik hem van je liften ?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...