zaterdag, januari 27, 2007

De winters van vroeger...

Birgit daagde mij (en jullie) uit om een layout te maken naar aanleiding van een sketch.
Je kunt er een Rak mee winnen, maar ach, de uitdaging is leuk genoeg!
Dit was de schets en dit mijn LO:




Een foto van Regina en mij, samen aan het schaatsen op de ijsbaan. Regina staat achter de stoel... ik ben die links van haar.
Zal de foto nog even apart neerzetten, dan kun je 'm iets beter zien.

Ach, je moet toch wat bij gebrek aan sneeuw en ijs... En ik vond dit wel leuk, een foto uit de oude doos. Mijn moeder had 'm gevonden omdat we voor Heerlijk winters winterfoto's nodig hadden. Regina heeft ze gescand en ook naar mij gestuurd.

------------------------------------------------------------------------------------------------
Birgit has challenged me (and you!) to make a LO using a sketch. You van win a Rak with it, but hé the challenge is enough fun already.

The LO has a picture of me and Regina, together skating. Regina is behind the chair, I'm the one to her left. On the big picture you can see better!

You have to do something when there is no snow or ice coming now....
And I loved this one, a picture form the past. My mom found them, because we had to bring winterpictures to Heerlijk Winters last week. Regina did scan them and send them to me.


7 opmerkingen:

judith_1974 zei

Wat een gave LO en wat een gave foto!!!! Staat je goed dat lange haar hihi.
Leuk om in de oude foto's te duiken he!!

Groetjes Juut

Ingrid zei

Wow! Ik vind het een geweldige LO. Leuk om zo'n "oude" foto te verwerken. Succes met de challenge!

Anoniem zei

Heel gave LO heb je weer gemaakt, Miranda!! Echt leuk met een oude foto.

Serai Meulen zei

wat een gave LO is dat zeg!!!!

Anoniem zei

Hij is echt heel erg gaaf zeg!!! Mooi de kleurtjes die je hebt gebruikt!
Wanneer hoor je of je hebt gewonnen?

Anoniem zei

Prachtige LO geworden Miranda!

Regina Wedekind zei

HIj is heel erg leuk geworden.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...