maandag, november 13, 2006

Sinterklaasje kom maar binnen....

Ik kom langzaam in Sinterklaasstemming. Volgende week zaterdag (18 november) komt de goede man aan.
Ik heb net 'lootjes getrokken' via een website: www.lootjestrekken.nl
Met mijn ouders, Regina en Sander vieren we sinterklaas, waarbij we lootjes trekken en voor diegene een cadeautje kopen. Via deze website kun je dat makkelijk organiseren, zonder dat iedereen bij elkaar hoeft te komen. Makkelijk toch, die computers en internet....

Zelf heb ik meteen mijn verlanglijstje gemaakt. Leuk hoor lekker online zoeken naar dingen die je graag wilt hebben.
Hier zie je mijn lijstje:




-----------------------------------------------------------------------------------------------
I'm looking forward for Sint Nicolaas. Next week (Saturday 18 November) he arrives. With my parents, Regina and Sander we will come together at st. Nicholas, whereby we pull youngs and buy a present for the onwe you pull. Via this website you can organize that easy, without everybody needs to come together. Easy nevertheless, computers and internet....

I have immediately created my list of gifts wanted . Nice to search online for that you want to have. Here you can see my list.

5 opmerkingen:

R zei

Ja Sint komt weer in het land, gezellig hoor!!!

Een gaaf lijstje heb je, ik weet niet of dat bij mij wel kan (aangezien er niemand bekend is met internet in mijn familie behalve ik ;) )

Nou ja genoeg andere cadeau-ideeën (boeken ofzo :D)

Miranda zei

Ach, ik moet ook maar afwachten of het lukt.... Maar kan allicht een poging wagen toch?

Anoniem zei

wauw... wat een mooi lijstje. Wat is dat voor een pen Miranda?

Miranda zei

Marga, dat is de Quickutz Quickstiktool. Een apparaatje waarmee je makkelijk je diecuts mee op kunt maken en op je LO plaatsen.
Hoe het precies werkt weet ik niet...

FauveDesign zei

Leuke dingen staan erbij,nu hopen dat de sint het kan vinden :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...