donderdag, november 09, 2006

Afleiding


Gisteravond even lekker afleiding gezocht in het scrappen. Mijn moeder kwam langs en zij heeft gewerkt aan een LO van Emil die door het ijs zakte in hun vijver.
Ik heb deze LO gemaakt van ons dagje naar de Efteling begin oktober met de buurtjes.Echt een ontzettend gezellige dag. Hoop dat de LO dat ook uitstraalt!


Sinds afgelopen dinsdag zit ik thuis, in de ziektewet. Het gaat even niet meer. Alle spanningen zijn me teveel en ik ben in mijn hoofd alleen maar met school bezig. Tijd om even afstand te nemen, hoe moeilijk dat ook is.

Verder wordt Hans vandaag aan zijn knie geoperereerd. Vanochtend om 07.30 uur heb ik 'm afgezet bij het ziekenhuis. Toen net (even na 12 uur) kreeg ik een telefoontje dat alles goed is gegaan en dat 'ie weer op de afdeling is. Om 14.00 uur mag ik 'm komen halen. Of ik wel even een rolstoel mee wilde nemen van beneden. En even wilde kijken of er paracetamol in huis is. Zou het toch een beetje tegen zijn gevallen? Zou 'ie dan toch maandag niet weer aan het werk zijn, zoals 'ie zelf steeds zegt? Ben benieuwd!

-----------------------------------------------------------------------------------------
Last night I searched distraction in scrapping. My mother came by and she has worked on a LO of Emil who fell throuhg the ice in their pond.
I have made this LO of our day to the Efteling in the beginning of October with the neighbors. Really a terribly enjoyable day. Hope that the LO that also emits!

Since last Tuesday I sit home, in the health law. It doesn't go any more. All voltages are me surplus and I am busy in my head only with school . Time to even disidentify, how hard that also is.

Further Hans is operated on his knee today. This morning to 07.30 hours I have 'm ousted in the hospital. Just now (around 12) I got telephone that everthing went well and that he is on the division. At 14.00 o'clock I can go get him. They asked if ik want to take a wheelchair along with me from down under. And even wanted to look or there is paracetamol in the house. Would it nevertheless a little against his cases? Will he go working Monday again, like he himself says? I'm curious!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...