dinsdag, november 07, 2006

Garderen

Afgelopen weekend waren we met Hans zijn familie in Garderen. Dat doen we al 23 jaar lang. Natuurlijk had ik mijn scrapspullen bij me, dacht ik. Ja mijn tas stond nog ingepakt van de herfstvakantie, alleen.... mijn snijmat en papier had ik eruit gehaald. Ja, dan doe je dus niet veel.

Gelukkig had ik wel de nieuwe Scrap bij me, met daarin adressen van scrapbookwinkels. En jaaaaa, in Apeldoorn zit ook een scrapwinkel: Scrappoint. Dus... op zaterdag hebben wij even een bezoekje aan Apeldoorn gebracht. Echt een leuke winkel, met een ontzettend gezellige eigenaresse!

Ik heb me keurig ingehouden. Voor €10,90 was ik klaar! Een snijmat en 7 bladen KI rijker.

Zo kon ik het weekend nog lekker scrappen. Ik heb een begin gemaakt aan een boekje: Het jaar rond. Van elke maand een paar foto's van dingen die die maand belangrijk voor mij waren. Als basis heb ik een Maya road Coffebreakbook genomen, dat ik al een tijdje had liggen. Met het papier van KI en vooral veel foto's wordt het denk ik een leuk boekje.

------------------------------------------------------------------------------------------------
Last weekend we were in Garderen with Hans his family . That we do all 23 years long. Of course I had my scrapstuff with me, I think. Yes my heap stood still ready of the fall break, only.... My cuttingboard and papers I had got out. Yes, then you can't do nothing.

Happy I had the new Scrap with me, with there in addresses of scrapbookstores. And yessss, in Apeldoorn also is a scrapstore: Scrappoint. So... On Saturday we went to Apeldoorn. Really a nice store, with a very enjoyable owner.

I have hold me nicely. For €10, 90 I was ready! A cuttingboard and 7 leafs KI.
So I could still scrap in the weekend. I have a beginning created on a booklet: The year around. Of every month a couple of pictures of things that were important for me that month. As base I took a Maya road Coffebreakbook, that I had lain all a little while. With the papers of KI and especially many picturesI think it will make a nice booklet.

1 opmerking:

R zei

Klinkt als een gaaf project Miranda!!!!

Leuk boekje ook!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...