woensdag, december 21, 2011

18 december ~ December Daily



Na heerlijk uitgeslapen te hebben, gaan we naar Soest, even kijken op de kerstmarkt van het Vaarderhoogt. Elk jaar hebben ze daar buiten allemaal huisjes met kleine winkeltjes erin.
En een kerststal, met echte dieren.

In één van de eerste huisjes zie ik meteen stenen liggen
met woorden erin gegraveerd.
Al het hele jaar heb ik rondgekeken of ik ergens een steen kon vinden met mijn “One Little Word”: Love. En nu, bijna tegen het einde van het jaar, terwijl ik er niet echt meer naar zoek, vind ik ‘m.

Mijn jaar heeft in het teken van het woord Love gestaan. Het tonen van mijn liefde aan mijn naasten, lief zijn voor mezelf. Het is een moeilijk jaar geweest, waarin die liefde hard nodig was en is.
Een jaar ook waarin ik heb ervaren dat als je je kwetsbaar opstelt, je van anderen die liefde ook krijgt.

Het voelt alsof met het vinden van deze steen het cirkeltje rond is
wat betreft mijn OLW.

Love, Miranda

1 opmerking:

Miranda zei

Zo dat is wel heel bijzonder idd! Wat mooi zeg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...