donderdag, mei 31, 2007

Package

Vandaag kreeg ik (aan het einde van de dag) mijn pakje van Pam (mijn buddy van de Seasonal Suprise club).
Elk kwartaal stuurt ze een pakje en ik stuur een pakje naar een ander lid van het Amerikaanse forum.

** Today I got (at the end of the day) my package from Pam (my buddy from the Seasonal Suprise club).
Each 3 months she sends a package to me and I send a package to another member of the American messageboard.

Het pakje kwam op een goed tijdstip!
Ik was/ ben behoorlijk gestressed na een bezoek aan school vanochtend. Een goed bezoek, maar het kost me zoveel energie en levert zoveel spanning op...
Daarna werd ook mijn afspraak voor morgen bij de psycholoog nog afgebeld. En ze zou me morgen gaan vertellen hoe het behandelplan eruit komt te zien. Balen dus.
Een nieuwe afspraak op 11 juni. Weer een week verder.....

** This package came at a good moment!
I was/ am reasonably stressed after a visit at school this morning. A good meeting, but it takes lot of energy and gives so much stress....
After that my appointment for tomorrow at my psychologist was cancelled. She should tell me tomorrow how she gonna treat me. So I'm not pleased. I have a new appointment at 11 June. Again a week....

Dus... dat pakje kwam op een fijn moment. Ik kon wel een oppeppertje gebruiken.
** So... this package came at the right moment. I needed a cheer-up.

En een fantastisch pakje dat het is...!!!! Wow!
Pam is (weer) totaal over de schreef gegaan. Het budget is tussen de 4 en 8 dollar....
** And a terrific package it is...!! Wow!!!
Pam went out of her way and overboard! The budget is between 4 and 8 dollar......

Kijk wat ze me gestuurd heeft/ Watch what she send me:

* 4 doodle templates van Crafter's workshops
* Quikutz die goosebumps Daisy en een kerstboom (christmastree)
* Sizzlits die tags
* Technique Tuesday ministamps
* Een template voor journaling in hartvorm / journaling template in heartshape
* Adresstickers met tulpen op de achtergrond / stickers with my name and adress with tulips on the background
* Post-it's met mijn naam erop / post-it's with my name on them
* Viltbloemen/ feltflowers
* Zelfgemaakte tags voor elk seizoen/ homemade tags for each season



I really, really love it all!! Thanks so much Pam!

Morgen is een spannende dag! Als het goed is komen er twee "publicaties" uit!
Voor de een moet je de e-zine van Scrapstreet in de gaten houden.
De andere verklap ik nog niet. Ik denk dat een aantal mensen hun mailbox maar goed moet bekijken.... De rest zal moeten wachten tot ik het op mijn blog aankondig, ben ik bang....
Maar... leuk is het!
** Tomorrow is an exciting day! If everything went well, I get "pubbed" twice!
One in the online magazine from Scrapstreet.
The other I won't share yet. Some people will see it in there mailbox... The others will have to wait till I announce it on my blog, I'm afraid...
But ... it's fun!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

jee Miranda wat een super spullen zeg en fijn dat het op een goed moment kwam. Minder fijn dat het gesprek afgezegd is, weer een hele week wachten. Kop op meid ! En wat spannend het laatste stukje wat je plaatst zeg .... ben heel benieuwd !

Marga zei

Woooh lekker even verwend worden na zo'n baalmoment. IK leef met je mee hoor!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben nu wel heeeeeeeel nieuwsgierig naar de publicaties.............kom maar op met het nieuws en toi toi toi hoor!!!!!

Serai Meulen zei

wauw, wat een hoop spullen!!! en zoooooo gaaf!!!! kan me voorstellen dat het nu heel welkom was ;). en ben ook wel erg benieuwd naar die publicaties!!! :o)

Lilian Schneider zei

Wat een super pakket zeg! Ik hoop dat het je heeft geholpen om iets minder gestresst te zijn....
En wat gaaf van die pb's zeg, ik hou het in de gaten ;-).

Ingrid zei

Wat een geweldig "verwenpakket" zeg. Daar kikker je van op. Vervelend dat het gesprek weer zoveel spanning oplevert.

Enne....je maakt me wel heeeeeel erg nieuwsgierig naar die publicaties. Ben bang dat je het nog niet gaat verklappen, dus ik zal geduld moeten hebben. :-)

Rachael zei

Definately sounds like the package arrived at the right time!

What a great surprise!

Anoniem zei

Oh wat een super pakket zeg!!!! En onwijs leuke dingen!!

En wat een timing dan zeg, heerlijk. Balen zeg dat het gesprek niet door is gegaan... Zit ook niet mee !

En ook mij maak je reuze benieuwd!!!
Knuffel!!!

Je@net zei

Wauw, gaaf pakketje!! Je bent echt super verwend joh en zo te lezen kon je dat goed gebruiken!!

En jij weet mensen ook nieuwsgierig te maken zeg...... ;-)

Ingrid zei

I just read the ScrapStreet Magazine. Great to see your work in there. :-) Congrats on the pub!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...