dinsdag, april 03, 2007

Bijna 40/ Almost 40

Mijn layout voor de 2e ronde van Scrapstreet Star!
Er moesten dit keer 3 nummers in zitten. Mijn nummers: 40, 4, 1967, 2007 en 3.

** My layout for the second round of Scrapstreet Star!
There had to be 3 numbers in it this tiome. My numbers: 40, 4, 1967, 2007 and 3.


Journaling:
Baby pic: 4 juli 1967 ben ik geboren! Op deze foto ben ik een paar maanden oud.

Jounaling tag:
Nog 3 maanden tot 4 juli 2007. Dan word ik 40! Ik hoor altijd van mensen dat ze het vreselijk vinden om 40 te worden, maar daar heb ik gelukkig geen last van.
Ik zie het vooral als reden voor een groot feest. Even lekker uit mijn bol gaan en dankbaar zijn voor alles in mijn leven. Want ik heb veel om dankbaar voor te zijn. Ook al voel ik me op dit moment niet top....

Dus 40..... kom maar op!

**Journaling in English:
Baby pic: 4 July 1967 I was born! On this pic I'm a few months old.

Journaling tag:
3 months to go till 4 juli 2007. Then I become 40!
I always hear from peple that they found it horrible to become 40, but that's not how I feel.
I see it mostly as a reason for a big party. To be a party animal and be thankful for everything in my life. Cause I have a lot to be thankful about. Even if I don't feel great at this moment....
So 4
Publish0......lets come!

Used materials:
Fibreboard
CS: Scenic Route (Green), Bazill (orange)
PP:
We'r memory keepers- Precious metal- Vintage Brass-Brooch
My minds eye- Magnolia- Serene "All together', "Dream", "Grown up"
Dabber Arindack: Sunset Orange, Pool, Green
Felt
Mayaroad chipboard swirls
Chipboard arrow
Prima flower

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij is gaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!
Deze gaat ook zeker weten door meid!
Wat mooi met dat oranje!

Anoniem zei

Wauw, helemaal geweldig!!!!!Als deze niet ook weer doorgaat!!! Geweldige kleurencombi.

marlies zei

wauw !!!!

Je@net zei

Gaaf joh!! Knap hoe je al die getallen er zo in verwerkt hebt!!
Succes!!!

Brigitta zei

super Miranda!!

Anoniem zei

Wat een mooie LO Miranda.
Super met die vilten bloemen.
Ik zal voor je duimen.

Nathalie Kalbach zei

Woooow-. love this layout - gorgeous color combination and design!!!

Birgit zei

Geweldige LO! Ik word dit jaar ook 40 en heb daar helemaal geen moeite mee!!! :)

Anoniem zei

super Miranda!! Hij ziet er weer gaaf uit!! Ik denk dat duimen niet meer nodig is :)

Ingrid zei

Mijn stem krijg je weer hoor voor de 2e ronde. Wat een gave LO.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...