zaterdag, januari 12, 2013

Fun in the snow

Cor, een broer van mijn vader, is zo lief geweest om alle dia's van mijn ouders in te scannen. Het is zo waardevol om al die foto's te hebben.
Dank je wel Cor!
Tussen die dia's zat ook deze foto van mijzelf op de sneeuw. Een winter lang geleden.

Toen ik de challenge op Hobbyworld.se zag, om een project te maken dat glittert met een winters thema,  wist ik dan ook meteen dat ik deze foto wilde gebruiken.
** Cor, a borther of my dad, was so sweet to scan all the slides my parents made. It's of so much value to have those pictures.
Thanks Cor!
Between the slides was a pic of me in the snow. Some winter long time ago.

When I saw the challenge at Hobbyworld.se to make a project that sparkles and glimmers with a winter theme, I immediatly know I wanted to use this pic.


De achtergrond heb ik bewerkt met distressinkt en gestempeld met een embossingmal. 
 ** For the background I worked with distress ink and I stamped with an embossingmal.

De sneeuwvlokken zijn bestrooid met glitter, net zoals de bloem en de vlinder.
** The snowflakes are sprinkled with glitter, just like the flower and the butterfly.


Love, Miranda

2 opmerkingen:

marlies zei

ik vind het geweldig om weer van zulke prachtige lo;s van jou te zine !

José zei

Hoi Miranda,
Zeker héél waardevol zulke foto's. en je lay-out, helemaal geweldig!
Gezellig weekend nog en groetjes,
José

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...