woensdag, februari 23, 2011

Cowboys & indianen

Vandaag heb ik een dagje heerlijk zitten scrappen. Even een dagje voor mezelf.
Had ik nodig en verdiend na de afgelopen dagen, waarin de zorgen om pappa en ziekenhuisbezoeken centraal stonden. Helaas zijn zowel de zorgen als de tripjes naar het ziekenhuis nog niet afgelopen....
Dus ... als je wil, mijn vader kan alle gebeden gebruiken!
** Today I scrapped the day away. A little bit of me time.
I needed that and I deserved it after the last days, in which the worries about my dad and the visits to the hospital were the most important. I'm sad the worries and the trips to the hospital are not over yet... So... if you want, my father can use all prayers!

Vorige week donderdag hebben we op school onze verjaardagen gevierd. Alle juffen van de onderbouw samen. We hadden een Indianenfeest en iedereen was verkleed als Cowboy of Indiaan.
** Last week we celebrated our birthdays at school. All the teachers of the lower classes together. We had a Indian party and everyone was dressed up like an Cowboy or Indian.
   
Het was echt een ontzettend leuke dag, dus heb ik vandaag de foto's gescrapt. De gezichten zijn vervaagd ivm de privacy!
** It really was a great day, so today I scrapped those pictures. The faces are blurred cause of the privacy.

 
Ik heb hiervoor een sketch uit het boek Page maps gebruikt.
** I used a sketch from the book Page maps.

En eindelijk weer eens een spread. Dat was lang geleden. Op de een of andere manier maak ik vooral enkele layouts op het moment. Terwijl ik spreads wel heel leuk vind.
Scrap jij meestal enkele layouts of ook regelmatig spreads?
** And at last a spread again. That was a long time ago. I'm making only one pagers at the moment. But I like spreads very much.
And you, do you like spreads and do you make them? Or are you a one page person?


Love, Miranda

6 opmerkingen:

Monique zei

Erg leuk zeg! De vrolijkheid en gezelligheid spat eraf! Leuk zo'n spread, ik scrap ook meestal enkele layouts, maar dit is toch ook wel weer eens leuk!
Sterkte met je vader!

bmartes zei

Oh wat een leuke spread Miranda! Wij hebben wel eens een soortgelijke verjaardag gedaan alleen met indianen! Erg leuk! Ik maak ook meestal enkele lootjes tegenwoordig, maar een verjaardag van mijn kids doe ik vaak weer wel dubbel...
Veel liefs en sterkte met je vader!
Arja

NicoleJ zei

prachtog Miranda! Ik scrap zelf ook meestal een layout en weinig spreads. Maar als ik deze zie dan wil ik hem toch ook eens gaan liften!

Anneke Wijers zei

Wat een leuke vrolijke LO's.
Bevalt dat, zo'n gezamenlijke meesters - en juffendag?
Wij hebben het vorig jaar voor het eerst gedaan maar iedereen gewoon in zijn eigen klas. Jullie hebben er blijkbaar een verkleedpartij van gemaakt. Het ziet er leuk uit! Groetjes, Anneke

Unknown zei

Wat een mooie spread is het geworden. Mooi met dat oranje. Dat in combinatie met het wit is prachtig.

Unknown zei

wat super gave spread, prachtig gedaan!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...