vrijdag, augustus 06, 2010

Miniboekje La Grande Cosse

Vandaag heb ik een dagje bij Marga gescrapt. Hartstikke gezellig natuurlijk!
Ik ben bezig met een miniboekje over (een deel van) onze vakantie. Hij is nog niet klaar, maar er zijn wat mensen nieuwsgierig geloof ik.... Dus....
Het boekje komt uit het Franse scrapblad Histoire de pages (erg leuk blad! Heb er meteen een abo op genomen!).


Het boekje heeft een kaft die er omheen vouwt, maar open dus deel uitmaakt van het boekje. Dit deel moet ik nog vullen en ook de buitenkant moet nog gemaakt worden.

De foto's zijn allemaal bewerkt met Defining Words Brushes and Stamps van Katie Petriet.
Als het boekje klaar is, laat ik 'm uiteraard zien!

Love, Miranda

5 opmerkingen:

R zei

Wauw Miranda die ziet er echt geweldig uit!!! Vind het echt een prachtig boekje geworden!

Dat blad lijkt me ook erg tof!

Je@net zei

Wat een super leuk boekje heb je gemaakt, Miranda!

José zei

Hoi Miranda,
Wat een super gaaf boekje ben je aan het maken. De kleuren zijn helemaal leuk en hoe je die foto's bewerkt hebt, ook helemaal leuk. Ben benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Ben ook wel benieuwd naar het eindresultaat. Zou heb dan best wel eens "live" willen zien.
Geniet nog van je laatste vakantiedagen en tot gauw.
Groetjes José

Miranda zei

Ziet er echt al super uit!!!
En dat tijdschrift: geweldig he?! Had ze vorig jaar ook meegenomen en getwijfeld over een abbo... Misschien nu gewoon doen, is erg leuk ja!

Nou fijne zondag nog!

Monique Liedtke zei

Wat een schattig mini album!! echt heel erg leuk!! Dat scrapblad heb ik vorige keer ook meegenomen uit Frankrijk. Vond 'm ook zo leuk!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...