zondag, augustus 15, 2010

Eén zwaluw maakt nog geen zomer!

Maar 4 zwaluwen samen toch zeker wel??
Deze layout heb ik afgelopen week gemaakt n.a.v. van een sketchuitdaging op het Dutch scrappers forum.
Rianne daagde me uit met deze sketch:

De rest van de week ben ik druk geweest met het inrichten van mijn klas. Maandag gaat de school weer beginnen. Ongelovelijk, dan zijn de 6 weken vakantie weer voorbij!
Vanaf woensdag ben ik op school geweest. Gezellig bijkletsen met collega's, sjouwen met meubilair, allerlei kleine rommelklusjes in de klas...
Maar de klas is naar mijn zin ingericht. Heb een ander lokaal gekregen. Een echt ouderwets, super groot, kleuterlokaal. Zo'n groot lokaal heb ik nog nooit gehad.
Foto's volgen van de week!

Love, Miranda

3 opmerkingen:

R zei

Vind de layout echt supermooi geworden! En je miniboekje trouwens ook!

Heel veel succes en plezier morgen in je nieuwe lokaal! Klinkt heerlijk zo'n groot lokaal!

Miranda zei

Ik vind je lo ook helemaal super!!! Die foto is zo gaaf!!!
Ben benieuwd naar je foto's van de klas, vinden de kids het ook leuk?

José zei

Hoi Miranda,
Wat ben je druk geweest zeg...... En wat een leuke dingen heb je gemaakt, helemaal leuk. En de miniboekje is in het echt nog leuker...... De kleuren die je hebt gebruikt...wat mooi.
Ik wens je een gezellig schooljaar en zie je zo wie zo iedere dinsdag...
Groetjes José

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...