woensdag, februari 03, 2010

Cards with digistamps

Ja het kaarten maken heeft me in zijn greep. Ik heb nu de digitale stempels ontdekt.
Van mezelf moest ik eerst met aquarelpotlood aan de gang om te zien of ik het wel iets vond.
En dit is het resultaat:
** Yes I'm obsessed with card making. I have discovered digital stamps.
First I started coloring with watercolor pencils. to see if I like it.
And this is what I made with it:
 
 En toen... ben ik Copics gaan kopen en ben ik daar mee gaan spelen...
**And then ... I bougth some Copics and started playing with them...

 
En ja... ik geloof dat ik verslaafd ben....
Er is al een bestelling uit voor meer Copics!
** And yes, I believe I'm addicted...
I did an order for more Copics!

Love, Miranda

2 opmerkingen:

Miranda zei

Jeempie, ik kan je niet meer bijhouden!!! :D
Maar wat gaaf zijn ze zeg!!! En leuk, helemaal om, ik wil het ook wel eens proberen....Ziet er super uit!

Unknown zei

These cards are beautiful! I'm afraid to try copics because I know I will find a NEW addiction!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...