woensdag, december 30, 2009

Mijn klasje

Na een heerlijk weekje in Center Parcs, geniet ik nu van mijn laatste week vakantie.
Natuurlijk ben ik druk voor school, want mijn klasje was nog niet klaar. Maar.... wel met mate!
Gisteren ben ik naar De Meern geweest en heb de laatste hand gelegd aan alles wat echt af moest en wat op school moest gebeuren.
Verder heb ik van alles meegenomen om thuis te maken en te lamineren (kalender, Kikker en zijn vriendjes voor op de ramen, naamkaartjes voor in de lees/schrijfhoek, etc...)
De voorspellingen wat het weer betreft waren/ zijn zo slecht dat ik liever niet naar De Meern wil rijden als dat niet nodig is.



Een paar foto's van hoe mijn klas er nu uitziet.

Een vaste kring. Nu nog klein, maar groeiend want er komen steeds meer kinderen bij.


Ik had natuurlijk even de stoeltjes van tafel moeten halen...


De thematafel. Boven de tafel komt nog een papier met het huidige thema erop. En ik denk ook nog een ander kleed op dfe tafel. Ben hier niet helemaal blij mee...

De computers heb ik nog niet eens aan gehad.... Dat is bijzonder voor mij!

Alle dieren van de Axenroos.
Alleen de pauw mist nog, maar die heb ik inmiddels ook en komt er maandag bij.

Een leeshoekje. Een matrasje eronder zou nog wel fijn zijn.
Boven op de veranda is de huishoek.


En daaronder de bouwhoek:

Hmm misschien nog wat inspiratie ophangen voor de bouwers??
Ligt al wel (deels) klaar, alleen ik had geen posterbuddies mee.

Uiteraard moet het nog wat aangekleed worden. Daar wordt voor gezorgd! Kikker en zijn vriendjes komen van karton op de ramen, ik wil nog wat posters kopen van bekende prentenboeken voor op de muur en natuurlijk komt er volgende week werk van de kinderen op de muren.

Love, Miranda

3 opmerkingen:

R zei

Wat een mooie en ruime klas!! Het ziet er al goed uit en het gaat er vast nog mooier uit zien! Heb je er al een beetje zin in?? In ieder geval alvast een heel goed nieuwjaar!

Sandra zei

Ziet er leuk uit! Ik zou willen dat ik zelf weer een kleuter was! Ik hoop dat je weer een beetje opgeknapt en fit bent. Heel veel succes op je nieuwe school! Groetjes, Sandra

Renée zei

Is this your classroom??? NICE!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...