donderdag, april 17, 2008

Vandaag ben ik even bij Paper & Pictures geweest. Altijd gezellig, maar niet zo goed voor de portemonnee....

Mijn eerste project met mijn lintjes is bijna af. Maar... nog niet al mijn lint is op. Dus er komt een tweede project. En daarvoor 'moest' ik even papier halen. En tja, dan zie je zoveel meer moois. Er is echt prachtig spul binnen gekomen.

En het ergste?
Ik 'moet' zaterdag nog een keer! Ik ga naar de workshop van Michelle van Etten van Prima.
Heb er super veel zin in! Maar ik geloof dat ik mijn portemonnee maar thuis laat die dag.....

** Today I stopped by Paper & Pictures. Always fun, but not good for my wallet...

My first project with my ribbons is almost done. But... my ribbon isn't! So there will be a second project. And for that I 'had' to buy some paper. And yes, there is so much more in the shop that I wanted to have.

And the worse?
I 'have' to go again Saturday! I'm going to the workshop from Michelle van Etten from Prima.
Looking forward to that!
But I think I'll leave my wallet at home that day....

2 opmerkingen:

Miranda zei

Oh erg he, zo verleidelijk allemaal!!!
Maaaar soms wel eens heerlijk, dat shoppen! Ik ben zooooo benieuwd naar je resultaten!!!

Serai Meulen zei

ooo, ik word wel errug nieuwsgierig :D. Zal ongetwijfeld weer prachtig zijn!! En wat erg dat je nog een keer moet gaan :). (mss idd maar portemonnee thuis laten, of een bedrag mee nemen en als het op is is het op ;))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...