zondag, maart 11, 2007

Dickens

Voor een online crop heb ik met behulp van een sketch deze layout gemaakt.
Foto's die al even lagen te wachten om gescrapt te worden...
** For an online crop at Scrapbook heaven I made this layout, with the help of a sketch.
Pictures which were already laying there for a little while....









Jaaaa, jullie hebben het goed geraden! De hoekjes in de layout zijn afkomstig van het theedoosje. Subtiel, ik weet het, maar wel geïnspireerd door iets uit de keuken, toch?
**Yesssss. you guessed good! The corners in the layout are inspirated by the theabox. Little, I know, but it's inspired by something in the kitchen, isn't it?

Vandaag is Hans jarig.
Lieve Hans, van harte gefeliciteerd!!
Er komen wat mensen op visite, maar alleen naaste familie en hele goede vrienden. Verder is het echt te druk voor me. Zelfs hier zie ik al tegen op.
Heb tegen Hans al gezegd dat ik naar boven verdwijn als het me teveel wordt...
** Today is Hans his birtday.
Dear Hans, congratulations!
There are coming some people over, but only family and good friends. Not more, because it's too busy for me. Even by this I'm a bit stressed.
I told Hans I'm goning upstairs if it's too much for me.

4 opmerkingen:

Serai Meulen zei

zo hee, die is mooi geworden zeg!!! en die doodles, zelf getekend?? vind ze gaaf!!!

gefeliciteerd met Hans!! en doe het zelf rustig aan!! heel goed om naar boven te gaan als het je teveel wordt!

Ingrid zei

Mooie LO weer. Wat produceer jij toch veel moois. Gefeliciteerd met Hans. Ik hoop voor je dat alles goed is gegaan vandaag.

Anoniem zei

Gave spread heb je gemaakt. Mooi is die schets, hè?? Ik heb hem ook nog op mijn lijstje staan om te maken.

Hopelijk ben je de dag met visite een beetje goed doorgekomen. Nog gefeliciteerd!!

Anoniem zei

Heel erg gaaf zeg!!!!! Het is ook een leuke schets zeg! Die wil ik ook eens maken!

Ik hoop dat je de dag een beetje rustig door bent gekomen gister!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...