vrijdag, november 18, 2011

December Daily

Vandaag ben ik begonnen aan mijn December Daily.
De kaft van mijn boekje is klaar.
** Today I started with my December Daily.
The album for my DD is ready.


Of het echt een Daily gaat worden weet ik nog niet. Misschien sla ik sommige dagen over... we zullen zien.
** If it really will be a Daily, I dont know yet. Maybe I'll skip some days... we shall see.

De maat van mijn boekje is 16-16 cm (6.3-6,3 inch). De bladzijdes gaan 15-15 cm worden (6-6 inch).
Binnenin zit de binder uit de Nook kit van Juli.
** The size of my Daily is 6.3-6.3 inch. The pages are going to be 6-6 inch.
Inside is a binder from the Nook kit from July.

Ik wil dit jaar een December Daily gaan maken, omdat de kans groot is dat dit de laatste December is dat mijn vader er nog bij zal zijn. Dus wil ik juist deze maand graag vastleggen omdat het een bijzondere maand zal zijn. Een maand van samen zijn, afscheid nemen en nog even van elkaar genieten.

Daarom kies ik er voor om de basis redelijk eenvoudig te houden.
** I want to make a DD this year, because it probably will be the last December my dad will be with us. So I want to record this monthe cause it will be a special month. A month of being together, saying goodbye and enjoy each others company while it can.
That's why I choose a rather simply base.


Love, Miranda

4 opmerkingen:

Miranda zei

Die ziet er super gaaf uit!!! En heel mooi om nu een daily te maken!

Fijn weekend vast!

Petra zei

Ziet er goed uit! Bijzonder om nu dan een DD te maken. Straks een mooi boekje vol herinneringen.

Bij ons is het juist de eerste kerst zonder schoonmams :-( Ook vreemd.

Geniet van alle momenten die jullie nog samen kunnen beleven!!

Liefs, Peet

Fleursbydesign zei

Love the base of your December daily album, TFS!

danni reid. zei

i can't wait to see you document this month miranda. i am very sorry it may be the last with your dad. your cover is gorgeous and i can't wait to see what all you will do, very special indeed!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...