vrijdag, maart 04, 2011

Een award!

Yahooo! Van José kreeg ik een award:
 Ze schrijft op haar blog:
Als tweede wil ik deze Award geven aan Miranda. Regelmatig kijk ik even bij haar op het blog. Ze maakt zulke leuk dingen. En haar foto's zijn helemaal geweldig.

 Dank je wel José voor deze lieve award. En natuurlijk voor je lieve beschrijving op je blog.

Nu mag ik de award doorgeven. Omdat heel veel mensen 'm al gekregen hebben, geef ik 'm door aan iedereen die 'm nog niet heeft gekregen!


Je maakt een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank ze op hun blog voor deze award (da's wel zo aardig!).

Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster blog' en neem je ook de instructies (die je nu dus leest) over.

Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.

Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.

Het is de bedoeling, dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo bekend zijn met deze award in 't zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen. Blogs met tig volgers hebben ze niet nodig.


Love, Miranda

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...