vrijdag, juni 11, 2010

Even snel een berichtje...

Ik heb al een hele tijd niet geblogd...Hier is alles gelukkig wel goed hoor.
Alleen een beetje druk. Druk met de rapporten, de groepsindeling, het eindejaarsfeest, kortom druk met school. Die laatste paar weken vragen altijd weer veel, maar ze zijn wel leuk!
Daarnaast ben ik ook weer 3 keer per week aan het hardlopen. Langzaam weer aan het opbouwen. Langzaam komt de flow er weer in en begin ik het weer lekker te vinden. Al moet ik me soms echt nog schoppen om ook echt te gaan.
Zo ook nu! Ik zit met mijn hardloop kleren aan en moet nog even wachten tot mijn eten gezakt is. Maar daarna ga ik echt even lopen. Want daarna voel ik me zo lekker en trots!

Scrappen is al weer even geleden. Na Barcelona wel meteen een travelalbum gemaakt. Maar ik vergeet steeds foto's te maken. Kijken of me dat dit weekend lukt!

Tot snel allemaal weer!

Love, Miranda

1 opmerking:

Miranda zei

Kan me voorstellen dat de laatste weken erg druk zijn!!!
Ben reuze benieuwd naar je travelalbum!!

Succes met alles!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...