dinsdag, januari 20, 2009

London

Ik ontving afgelopen zaterdag (dinsdag verstuurd vanuit Canada!) mijn eerste ribbonkit van Sassy 'N Sassy Love ‘n lollipops en ik was er echt super blij mee. Want deze kit past prima bij mijn foto's van London.
Dus.. ik zocht een foto uit die voor mij zegt: Dit is London! en maakte deze layout.

**I received my first kit from Savvy 'N Sassy this month and boy was I happy with Love ‘n lollipops! It’s a kit that fits right in with my pictures of London.
So I picked a picture that says for me: “This is London” and made this layout.

Journaling:

Typisch London. De rode telefooncellen.
Ik heb ze niet in gebruik gezien, anders dan door toeristen die foto's maakten.

**Typically London. The red telephone boxes.
I didn’t see anyone use them, but only for tourists making pictures.

3 opmerkingen:

Marga zei

Wooh, ziet er heel leuk uit.
Ik heb even iets leuks op mijn blog gezet voor jou!! Volgens echt iets voor jou!!

R zei

Super leuke foto Miranda én toffe layout geworden zo! Past er inderdaad goed bij!!

Fijne zondag nog :)!

P.s: je bent getagged, zie mijn blog :)!

*~SCRAP-GEK~* zei

ooooooh super gave LO joh! helemaal top! fijn weekend! groetjes marije.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...